Handelsbetingelser


Handelsbetingelser for

Seniorshoppen ApS
CVR: 32277101
Rosenholmvej 42D
8543, Hornslet
E-mail: al@seniorshoppen.dk

Levering

På Seniorshoppen.dk afsender vi varen hurtigst muligt. Vi har pt. følgende fragtmuligheder:

  1. PostNord med op til 5 dages leveringstid, leveret lige til døren: 29 kr. inkl. moms.

Køber du for mere end DKK 600,-, er fragten gratis.

Skulle varen mod forventning ikke være på lager, modtager du hurtigst muligt besked pr. mail.

Betaling

Du kan betale med Dankort, Visa Dankort, Visa Electron, MasterCard, JCB og Maestro. Data du sender i forbindelse med betaling med betalingskort er krypteret (SSL), hvilket betyder, at alle dine data er 100% sikre - Seniorshoppen har ikke mulighed for at læse dine data. Pengene trækkes først på din konto, når vi har afsendt din ordre. Alle priser på Seniorshoppen.dk er i DKK og inkl. moms.

Fortrydelsesret

For at gøre det nemt for dig som kunde, vedlægger vi altid en returpose samt en adresse label, hvis du skulle få brug for at returnere eller ombytte dit køb.

Du har altid 14 dages fortrydelsesret, når du handler på Seniorshoppen.dk. Fortrydelsesretten starter fra den dag du modtager varen. Varen skal tilbage leveres i samme stand, som den er modtaget. Fortrydelsesretten bortfalder, hvis varen/varerne ikke kan tilbageleveres ubrugt og i samme stand. Hvis du ønsker at benytte dig af fortrydelsesretten, betaler vi portoen. Husk ved returnering at vedlægge følgesedlen, så vi kan refundere pengene og porto.

Varen sendes til:

Seniorshoppen ApS
Rosenholmvej 42D
8543 Hornslet

Ombytning
I forbindelse med ombytning anbefaler vi, at du lægger en ny ordre på webshoppen af den vare, som du vil ombytte til. Dette anbefaler vi for at sikre os, at din ønskede vare er på lager. Når du har returneret dit oprindelige køb, vil vi sørge for at refundere 1x portogebyr, så du ikke skal betale dobbelt porto ved ombytning. Husk blot at skrive ordrenummeret på din nye ordre på følgesedlen, når du returnerer varen– så refunderer vi portoen på den ordre.

Reklamation

Du har en reklamationsfrist på 24 måneder gældende fra modtagelsesdatoen i henhold til købeloven. Reklamationsfristen omfatter fabrikations fejl og mangler. Der skal reklameres når du opdager fejlen eller manglen på varen. Bliver varen defekt som følger af almindeligt slid eller ukorrekt anvendelse, er dette ikke omfattet af reklamationsfristen.

Hvis du ønsker at reklamere over en vare, skal du kontakte Seniorshoppen.dk pr. email eller telefon. Såfremt varen skal returneres, skal det ske til nedenstående adresse. Husk at vedlægge en beskrivelse af fejlen eller manglen ved varen.

Husk altid at sende varen tilbage i forsvarlig emballage og bemærk, at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. 

Seniorshoppen ApS
Rosenholmvej 42D
8543 Hornslet