Handelsbetingelser

Handelsbetingelser for

Hovedkontor Lager #1 Lager #2

Seniorshoppen ApS

Rosenholmvej 42D, 8543 Hornslet

CVR: 32277101

Seniorshoppen

Rugårdsvej 726C, 5462 Morud

Seniorshoppen

Sanglærkevej 2, 8800 Viborg


Levering

På Seniorshoppen.dk afsender vi varen hurtigst muligt. Vi har pt. følgende fragtmuligheder:

  1. Levering til døren med DAO, 1-3 dages leveringstid: 39 kr. inkl. moms.
  2. Levreing til en DAO Pakkeshop, 1-3 dages leveringstid: 29 kr. inkl. moms

Køber du for mere end DKK 800,-, er fragten gratis. Skulle varen mod forventning ikke være på lager, modtager du hurtigst muligt besked pr. mail.

Levering til døren med DAO

Med DAO Hjemmelevering bliver pakken leveret direkte til din dør. Leveringstiden ved hjemmelevering er 1-3 efter at pakken er blevet afsendt fra Seniorshoppen. DAO distribuerer pakken om natten og leverer til dig i tidsrummet 02.30 til 08.00. Buddet lægger pakken i din postkasse eller hænger den i en pose på din hoveddør, såfremt det kan gøres sikkert og forsvarligt. DAO hænger naturligvis ikke pakker på døre til fælles opgange.

Buddet ringer naturligvis ikke på din dør, så du bliver ikke vækket tidligt om morgenen. DAO leverer morgenaviser i hele landet og har derfor adgang til de fleste opgange og adresser, hvor der skal bruges nøgle eller kode. DAO benytter derfor ikke dørtelefonen. 

Ved levering modtager du en sms, der viser præcis på hvilket tidspunkt, buddet har leveret pakken. 

Bemærk at hjemmelevering ikke er mulig, hvis pakken er for stor til, at buddet kan have den på scooteren. Derfor har vi et max på hjemmelevering på 2kg.

Levering til DAO Pakkeshop

Hvis du vælger en DAO Pakkeshop-løsning, kan du afhente din pakke i en DAO Pakkeshop nær din bopæl. DAO har et stort, landsdækkende netværk af mere end 750 Pakkeshops, og derfor er der ikke langt fra dig til nærmeste pakkeshop.

Alle DAO Pakkeshops ligger i forbindelse med en dagligvarebutik, en kiosk eller en anden detailhandler med lang åbningstid – også lørdag og søndag. Når pakken ankommer til pakkeshoppen, får du en sms om, at pakken er klar til at blive afhentet. Og når pakken er afhentet, får du en sms om, at du har modtaget pakken i god behold.

Leveringstiden ved levering til en pakkeshop er 1-3 dage efter, at vi har afsendt varen.

Tracking af pakker fra DAO

Både Seniorshoppen og du kan til enhver tid tracke pakken via formularen "Spor en pakke" på forsiden af coolrunner.dk eller via det tracking link, du modtager på email, når pakken er afsendt. Her kan man få oplysninger om, hvor pakken befinder sig i leveringsforløbet netop nu, og hvornår den forventes at nå sin endestation.

Du vil modtage en bekræftelse fra Seniorshoppen når din pakke er afsendt til dig fra os. Hvis du ikke har modtaget din pakke, og den ikke er blevet leveret inden for 4 dage, kan du kontakte DAO på telefon 72 33 08 00 og få en status.

Betaling

Du kan betale med Dankort, Visa Dankort, Visa Electron, MasterCard, JCB og Maestro. Data du sender i forbindelse med betaling med betalingskort er krypteret (SSL), hvilket betyder, at alle dine data er 100% sikre - Seniorshoppen har ikke mulighed for at læse dine data. Pengene trækkes først på din konto, når vi har afsendt din ordre. Alle priser på Seniorshoppen.dk er i DKK og inkl. moms.

Returnering/Ombytning

For at gøre det nemt for dig som kunde, vedlægger vi altid en returpose samt en adresse label, hvis du skulle få brug for at returnere eller ombytte dit køb.

Vigtigt: Ønsker du at gøre brug af vores tilbud om gratis fragt til returnering eller ombytning, skal du følge guiden nedenfor.

Du har altid 14 dages fuld returret fra den dag, du modtager dit køb. Fortrydelsesretten bortfalder, hvis varen/varerne ikke kan tilbageleveres ubrugt og i samme stand.

I forbindelse med ombytning anbefaler vi, at du lægger en ny ordre på webshoppen af den vare, som du vil ombytte til. Dette anbefaler vi for at sikre os, at din ønskede vare er på lager. Når du har gjort dette, sender du den vare du vil have ombyttet retur til os og skriver ordrenummeret på ordren, som indeholder dit nye køb. Så ved vi, hvilke ordrer der er dine.

Guide til returnering og ombytning

  1. Send en mail til al@seniorshoppen.dk med en information om, at du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret eller at ombytte din varer. Husk at informer om ordrenummer samt varenummer på den/de varer, du ønsker at returnere eller ombytte.
  2. Ønsker du at gøre brug af vores tilbud om gratis fragt ved returnering/ombytning, skal du oplyse os om dette i mailen. Derefter vil du modtage en mail fra os med informationer om den nærmeste pakkeshop, som du kan indlevere pakken til, samt et pakkenummer, som du skal skrive på den adresselabel, som du har modtaget. Herefter indleverer du pakken i din nærmeste pakkeshop.

Vigtigt: Sender du retur til os på anden vis en ovenstående, er det for egen regning. Men du skal stadigvæk huske at sende os en mail med informationer, så vi ved, at vi afventer en pakke fra dig. Pakkerne skal sendes til vores lageradresser, som du kan se under handelsbetingelser på www.Seniorshoppen.dk

Reklamation

Du har en reklamationsfrist på 24 måneder gældende fra modtagelsesdatoen i henhold til købeloven. Reklamationsfristen omfatter fabrikations fejl og mangler. Der skal reklameres når du opdager fejlen eller manglen på varen. Bliver varen defekt som følger af almindeligt slid eller ukorrekt anvendelse, er dette ikke omfattet af reklamationsfristen.

Hvis du ønsker at reklamere over en vare, skal du kontakte Seniorshoppen.dk pr. email eller telefon. Såfremt varen skal returneres, skal det ske til nedenstående adresse. Husk at vedlægge en beskrivelse af fejlen eller manglen ved varen.

Husk altid at sende varen tilbage i forsvarlig emballage og bemærk, at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav.